ZAPYTANIE OFERTOWE nr 6/Innlogy/WIEDZA/2021
z dnia 11.10.2021
Dotyczy: Stworzenie aplikacji do poszukiwania partnerów do realizacji projektów B+R+I
|
|
Stowarzyszenie Rozwoju Społeczno-Gospodarczego „Wiedza”
ul. Piękna 31/37
00-677 Warszawa
KRS 0000257097
NIP 7010024514
|
Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności, w związku z realizacją projektu pt. „innLOGY - wsparcie przedsiębiorstw o dużym potencjale technologicznym” w ramach pierwszego naboru grantowego w ramach projektu pozakonkursowego „Modelowanie Systemu Ofert Dla Innowacji” Nr projektu RPMA.03.01.02-14-b657/18
|
Przedmiotem zamówienia jest stworzenie aplikacji do poszukiwania partnerów do realizacji projektów B+R+I w ramach projektu pt. „ pt. „innLOGY - wsparcie przedsiębiorstw o dużym potencjale technologicznym” w ramach pierwszego naboru grantowego w ramach projektu pozakonkursowego „Modelowanie Systemu Ofert Dla Innowacji” Nr projektu RPMA.03.01.02-14-b657/18
KOD CPV:
72212000-4- Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
Specyfikacja przedmiotu zamówienia:
W ramach projektu powstanie platforma online integrująca szereg nowoczesnych technologii - modułów pozwalających na realizację zaplanowanych w ramach projektu usług. Przewidziano wykorzystanie 3 nowych rozwiązań technologicznych przy realizacji projektu:
• moduł do zarządzania konsorcjum projektowym
• moduł do kojarzenia partnerów biznesowych
• moduł do tworzenia zespołów do realizacji projektów.
Specyfikacja techniczna:
• Dostępność usług online – stworzona w projekcie platforma umożliwi korzystanie z usług w trybie online (usługi typu SAS – software as a service) za pośrednictwem wszystkich standardowych przeglądarek stron www (co najmniej MS Explorer, Google Chrome, Mozilla, Safari).
• Integracja na poziomie strony www – wszystkie usługi powinny być dostępne na jednej stronie www. Każdy z użytkowników będzie miał możliwości skorzystania ze wszystkich usług po zalogowaniu się na stronie www z usługami.
• Integracja wizualna – wszystkie usługi będą posiadać zbliżony wygląd oraz będą zawierać odpowiednie identyfikatory wizualne w
• Dostęp do usług jedynie dla zarejestrowanych użytkowników – dostęp do usług będzie wymagał rejestracji podmiotu na platformie. Logowanie będzie dostępne zarówno dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą jak i dla osób fizycznych. Osoby fizyczne zarejestrowane na stronie www usług będą miały dostęp jedynie do ograniczonej funkcjonalności platformy (usługi są dedykowane dla przedsiębiorstw stąd ich pełna funkcjonalność będzie dostępna jedynie dla zarejestrowanych przedsiębiorstw oraz pracowników tychże).
• Skalowalność aplikacji – technologia zastosowana przy tworzeniu platformy usługowej powinna umożliwić sprawne działanie usług w przypadku jednoczesnego korzystania z każdej usługi maksymalnej liczby zaplanowanych użytkowników. Zastosowana aplikacja powinna zapewnić możliwość dodawania nowych usług do platformy i rozbudowy istniejących.
Wsparciem usług będą oparte o technologię WIKI rozwiązania zarządzania treścią, blog, forum, przetwarzania plików multimedialnych. Dzięki nim użytkownicy usługi będą mogli:
Wszystkie moduły platformy zostaną zintegrowane w ramach portalu Klastra ICT, który powstanie na bazie obecnej strony www klastra.
Grupa funkcji umożliwiająca przygotowywanie i prowadzenie projektów w formie procesów. Użytkownicy będą mogli pracować w projekcie w ramach przydzielonych im zadań. Raport stanu projektu będzie umożliwiał weryfikacją aktualnego stanu projektu w wymiarze czasu.
Zarządzanie projektami |
Definiowanie procesu/projektu poprzez tworzenie diagramu |
Wprowadzanie procesu do systemu |
Uruchamianie nowych zleceń/projektów |
Uruchamianie, kończenie zadań w ramach zlecenia/projektu |
Obsługa załączników do zleceń/projektów i zadań (repozytorium dokumentów z wersjonowaniem) |
Raport stanu zlecenia/projektu |
Usługa umożliwiająca planowanie i kontrolę projektów, ze szczególnym uwzględnieniem projektów IT. Cechy produktu:
Grupa funkcji umożliwiająca tworzenie kont dla partnerów z uprawnieniami do treści umieszczanych w systemie. Pomysły, projekty oraz inne treści prezentowane będą w systemie CMS wbudowanym w Liferay
Zarządzanie partnerami |
Dodawanie nowego klienta/partnera |
Edycja danych klienta/partnera |
Uprawnienia klienta/partnera |
Dodawanie nowych treści dot. klienta/partnera |
Wyświetlanie/prezentowanie treści w przeglądarce www |
Możliwość budowania widoków prezentowanej treści |
Cechy:
Grupa funkcji pozwalająca na tworzenie wątków związanych z nowymi i istniejącymi inicjatywami. Użytkownicy będą mieli możliwość wymiany informacji i pomysłów w ramach poszczególnych wątków. Zarządzanie pomysłami realizowane będzie poprzez zastosowanie mechanizmów list dyskusyjnych oraz bazy wiki.
Zarządzanie pomysłami |
Tworzenie wątków na liście dyskusyjnej |
Dodawanie wpisów do wątków |
Edytowanie wpisów |
Usuwanie wpisów |
Zarządzanie listami dyskusyjnymi |
Zakładanie tematu |
Publikowanie wypowiedzi |
Usuwanie wypowiedzi |
Prywatne komunikaty |
Moderowanie forum |
Dodawanie wpisów do bazy wiki |
Edytowanie wpisów w bazie wiki |
Usuwanie wpisów z bazy wiki |
Zarządzanie powiadomieniami |
Cechy:
Poniższy wykaz zawiera główne procesy biznesowe związane z projektowanym systemem informacyjnym, zidentyfikowane na podstawie informacji oczekiwań i ograniczeń .
1 |
Utrzymanie konta w systemie |
Proces założenia i utrzymania konta użytkownika obejmujący cykl życia konta w systemie. Konta i ich właściwości pozwalają na dostęp do funkcjonalności rozwiązania |
2 |
Zarządzanie uprawnieniami |
Definiowanie ról oraz nadawanie uprawnień do poszczególnych kont lub grup kont. Konta i ich właściwości pozwalają na dostęp do funkcjonalności rozwiązania |
3 |
Udostępnianie informacji |
Selekcjonowanie informacji na bazie uprawnień, a także decydowanie o publikacji poszczególnych materiałów. Poszczególni użytkownicy „widzą” tylko te informacje, do których maja uprawnienia, dotyczy to także funkcjonalności systemu. |
4 |
Utworzenie koncepcji na podstawie pomysłów |
Zebranie pomysłów wg ustalonego kryterium oraz procedowanie utworzenia koncepcji. Proces bezpośrednio związany z podstawową funkcją biznesową wspieraną przez system |
5 |
Przechowywanie i udostępnianie pomysłów |
Aktywności związane z rejestrowaniem i zapisem pomysłów, ich wyszukiwaniem i prezentacją wg klucza. Wsparcie kreatywności użytkowników systemu. |
6 |
Prowadzenie dyskusji dot. tematyki/ przedmiotu w systemie |
Odszukanie tematu/przedmiotu/dyskusji oraz rejestrowanie i udostępnianie wypowiedzi uczestników dyskusji. Wsparcie kreatywności oraz swobody wypowiedzi, komunikacji. |
7 |
Rejestracja i utrzymanie informacji |
Zebranie i zarządzanie informacją o projekcie. Wsparcie zarządzania projektami. |
8 |
Wsparcie komunikacji w projekcie |
Utrzymywanie składu i dostępności zespołów projektowych, przekazywanie dedykowanych informacji, informowanie o terminach. Wsparcie zarządzania projektami. |
9 |
Zarządzanie budżetem projektu |
Zbieranie i zarządzanie informacjami o strukturze budżetu projektu, wsparcie realizacji budżetu. Wsparcie zarządzania projektami. |
10 |
Zarządzanie zadaniami w projekcie |
Definiowanie, grupowanie, modyfikacja oraz delegacja zadań projektowych. Wsparcie zarządzania projektami |
11 |
Sprawozdawczość projektowa |
Zbieranie informacji z przebiegu projektu oraz tworzenie i przekazywanie raportów z takich informacji. Wsparcie zarządzania projektami |
12 |
Ewidencjonowanie i wersjonowanie dokumentów |
Rejestrowanie i udostępnianie dokumentów zgodnie z uprawnieniami, rejestrowanie zmian dot. poszczególnych wersji dokumentów, prowadzenie reguł akceptacji i publikacji wersji dokumentów. Bazowa funkcjonalność systemu w zakresie zarządzania wiarygodną informacją |
13 |
Zarządzanie spotkaniami i prezentacjami |
Przygotowanie spotkania, uwzględnienie w kalendarzach, nadzór nad przygotowaniem materiałów, rejestracja przebiegu oraz wniosków i prac do wykonania. Informacje ze spotkań są integralną częścią zbiorów informacji potrzebnych dla zapewnienia właściwej realizacji aktywności wspieranych przez system. |
14 |
Definiowanie i utrzymanie procesów projektowych |
Projekty są prowadzone wg uzgodnionych i zdefiniowanych procesów. W razie potrzeb procesy są dostosowywane do konkretnych potrzeb (w tym: procesy są wersjonowane). Ten proces zarządza także instancjami procesów. |
15 |
Definiowanie i utrzymanie przepływów (workflow) |
Informacje przetwarzane w systemie podlegają regułom np. wersjonowania czy też zatwierdzania. Ten proces realizuje definiowanie, utrzymanie oraz nadzór nad uruchomionymi przepływami. |
16 |
Synchronizacja kont |
Proces realizuje synchronizację kont użytkowników systemu macierzystego oraz systemu LMS |
|
|
|
Do udziału w postępowaniu zamawiający dopuści Oferentów, którzy złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Oferentów, którzy złożą oświadczenie, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Oferentów, którzy złożą oświadczenie, iż ich sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwia realizację przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.
Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty
7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty |
8. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował, przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów |
Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
P = Cn / Cof.b. x 100%,
gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę
Cn – cena najniższa wynikająca ze złożonych ofert (spełniających wszystkie wymogi)
Cof.b. – cena oferty badanej
100 – maksymalna liczba punktów przyznawana w kryterium
9. Sposób przygotowania oferty |
|
|
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy;
Rozstrzygnięcie:
Została wybrana oferta Medisoft Janusz Kaszuba ul. Synów Pułku, nr 9, lok. 94, 01-354 Warszawa; cena: 145.000,00 zł
MENU
Lokal użytkowany dzięki wsparciu Miasta Stołecznego Warszawy Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Warszawa Śródmieście
ul. Piękna 31/37
00-677 Warszawa
tel. +48 512 196 378
biuro@klasterict.pl
KONTAKT
Do stworzenia strony wykorzystano kreator stron www WebWave