Rozstrzygnięcie:

Nie złożono żadnej oferty

Nie wybrano żadnej oferty

Specyfikacja 

Zapytanie ofertowe

Formularz ofertowy 

W związku z realizowanym projektem pn. „Internacjonalizacja firm z sektora technologii kreacyjnych w Mazowieckim Klastrze ICT” POIR.02.03.03-14-002/19, w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, Działanie 2.3: Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałanie 2.3.3 Umiędzynarodowienie Krajowych Klastrów Kluczowych, Stowarzyszenie Rozwoju Społeczno-Gospodarczego „Wiedza” z siedzibą w Warszawie (00-677) przy ulicy Pięknej 31/37 zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na usługi doradcze dotyczące umiędzynarodowienia 12 uczestników projektu w ramach Mazowieckiego Klastra ICT - Krajowego Klastra Kluczowego.

1 Instytucja Zamawiająca

1.1 Nazwy i adresy

Stowarzyszenie Rozwoju Społeczno-Gospodarczego „Wiedza”

ul. Piękna 31/37

00-677 Warszawa

Tel./Fax.  512 196 378

E-mail: biuro@klasterict.pl

www.klasterict.pl

Osoba do kontaktów:

Katarzyna Radzio

tel. 512 196 378

e-mail: biuro@klasterict.pl

1.2. Komunikacja

Dostęp do dokumentów zamówienia jest jawny.

Oferty lub inne dokumenty należy przysłać na adres:

Stowarzyszenie Rozwoju Społeczno-Gospodarczego „Wiedza”

Ul. Piękna 31/37 lok. 6A

00-677 Warszawa

1.3 Rodzaj instytucji zamawiającej

Stowarzyszenie

1.4 Główny przedmiot działalności

70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

2. Informacje o postępowaniu

2.1. Tryb prowadzonego postępowania

Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w Rozdziale VI (punkty 6.5.2.)„Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spójności oraz  Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.”

2.2 Tytuł i nazwa zamówienia

Usługi doradcze dotyczące umiędzynarodowienia dla przedsiębiorców z Mazowieckiego Klastra ICT

2.3 Termin składania ofert

1. Oferta na piśmie do dnia 06.09.2021 r. do godziny 15:00 w lokalu Zmawiającego tj. Stowarzyszenie Rozwoju Społeczno-Gospodarczego „Wiedza” ul. Piękna 31/37 lok. 6A 00-677 Warszawa.

2. Oferta w formie elektronicznej. Adres e-mail na który należy wysłać ofertę składaną drogą elektroniczną: biuro@klasterict.pl z dopiskiem w tytule e-maila: Oferta – usługa doradcza – „Internacjonalizacja firm z sektora technologii kreacyjnych w Mazowieckim Klastrze ICT”. W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną, oferta musi zostać zarejestrowana jako wiadomość e-mail na serwerze Zamawiającego do dnia 06.09.2021 r. do godziny 15.00.

2.4  Opis sposobu przygotowania i składania ofert

1. Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

2. Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3. Oferta powinna zostać opatrzona pieczęcią firmową.

4. Oferta powinna zostać podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

5. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika – do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

6. Każda ze stron oferty i załączników musi być opatrzona podpisem przez osoby upoważnione do reprezentacji Wnioskodawcy.

7. Oferta powinna zawierać wszystkie dane wyszczególnione w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

8. W przypadku potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem wskazać datę potwierdzenia za zgodność.

9. Jakakolwiek modyfikacja formy lub treści dokumentów, w tym formularza cenowego oraz jego załączników uprawnia Zamawiającego do odrzucenia oferty bez jej rozpatrzenia.

10. Wykonawca powinien podać cenę przedmiotu zamówienia w sposób wskazany w formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

11. Cena oferty powinna być wyrażona słownie i cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

12. Wszystkie wartości powinny być wyrażone w PLN w cenach netto.

13. Podana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

14. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem kuriera lub pocztą (liczy się data wpływu do Zamawiającego) lub osobiście w siedzibie Zamawiającego. Koperta powinna zostać oznaczona nazwą oferenta i numerem zapytania ofertowego, do którego odnosi się złożona oferta.

15. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia oferty w formie elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres wskazany poniżej z dopiskiem w tytule e-maila: Oferta – usługa doradcza dla przedsiębiorców z Mazowieckiego Klastra ICT w ramach projektu „Dymanizacja eksportu firm z Mazowieckiego Klastra ICT”.  E-mail musi zostać zarejestrowany na serwerze Zamawiającego najpóźniej do dnia 09.11.2021 r. do godziny 15:00.

16. Zamawiający będzie związany ofertą przez okres 30 dni od ustalonej daty składania ofert.

17. Oferty zostaną otwarte niezwłocznie po wyznaczonym terminie składania ofert w siedzibie Zamawiającego.

2.5 Kategoria ogłoszenia – rodzaj zamówienia

Usługi

2.6  Podkategoria ogłoszenia

Usługi doradcze

2.7 Sposób upublicznienia zapytania ofertowego

Niniejsze zapytanie ofertowe zostało upublicznione poprzez:

1. Publikację na stronie internetowej Zamawiającego,

2. Publikację na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

2.8 Informacja na temat porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie nie jest objęte porozumieniem w sprawie zamówień rządowych.

2.9. Informacje dodatkowe

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiąca Załącznik do zapytania ofertowego, zostanie upubliczniona na stronie internetowej Zamawiającego.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnego Wykonawcy bez podania przyczyn.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru jednego Wykonawcy.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego postępowania bez podania

przyczyn.

5. Zamawiający wskazuje, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisu art. 66 Kodeksu cywilnego (ustawa z 23.04.1964 r. Dz. U. z 2016 r. poz. 380).

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji ceny z Wybranym  oferentem/Oferentami w przypadku gdy cena ofertowa przekroczy wartość środków zapewnionych w budżecie projektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej z Oferentami spełniającymi warunki obligatoryjne w terminie do 7 dni od upływu terminu składania ofert. Zamawiający powiadomi Oferenta o miejscu i terminie rozmowy rekrutacyjnej z wyprzedzeniem zadeklarowanym w dyspozycyjności, nie później jednak niż na jeden dzień przed planowanym terminem rozmowy rekrutacyjnej. Jeżeli Oferent nie może uczestniczyć w rozmowie rekrutacyjnej w wyznaczonym terminie, może on jednorazowo wnieść o przesunięcie terminu, wówczas Zamawiający wyznaczy dodatkowy termin. Niestawienie się Oferenta na rozmowie rekrutacyjnej skutkować będzie brakiem punktów w tym kryterium.

7. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych z treścią zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego w terminie późniejszym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.

3. Przedmiot zamówienia

3.1 Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza z zakresu umiędzynarodowienia dla 12 uczestników projektu w ramach Mazowieckiego Klastra ICT - Krajowego Klastra Kluczowego w ramach realizacji projektu: „Internacjonalizacja firm z sektora technologii kreacyjnych w Mazowieckim Klastrze ICT” o numerze POIR.02.03.03-14-0002/19 w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Poddziałanie 2.3.3 Umiędzynarodowienie Krajowych Klastrów Kluczowych.

3.2 Cel zamówienia

Celem zamówienia jest realizacja projektu pn. „Internacjonalizacja firm z sektora technologii kreacyjnych w Mazowieckim Klastrze ICT” o numerze POIR.02.03.03-14-0002/19 w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Poddziałanie 2.3.3 Umiędzynarodowienie Krajowych  Klastrów Kluczowych.

3.3 Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa doradcza dla 12 uczestników projektu w ramach Mazowieckiego Klastra ICT - Krajowego Klastra zgodna ze Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia stanowiąca załącznik do zapytania ofertowego i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod linkiem  www.stowarzyszenie-wiedza.pl oraz http://bazakonkurecyjnosci.gov.pl

3.4 Kod CPV/Nazwa kodu CPV

Kod CPV 85312320-8

3.5 Informacja o ofertach częściowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia oferty na poszczególne części zamówienia.

3.6 Informacja o ofertach wariantowych

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

3.7 Informacja o opcjach

Zamawiający nie dopuszcza opcji.

3.8. Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji projektu 08.10.2021 – 31.12.2023. Harmonogram usług doradczych będzie ustalany indywidualnie z przedsiębiorcami. Jednakże Zamawiajacy ma prawo bez podania przyczyn zmienić harmonogram w zakresie dat 08.10.2021 – 31.12.2023.

3.9 Miejsce realizacji zamówienia

Polska

4. Ocena oferty

4.1 Kryteria oceny i opis sposobu przyznania punktacji

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach:

1) Cena – waga 60% (maksymalnie 60 punktów).

Ocena dokonana przy zastosowaniu następującego wzoru:

C = (Cena Oferty najtańszej / Cena Oferty badanej) x 100 pkt x 60%


Przez cenę należy rozumieć cenę netto za wykonanie całości zamówienia.

Cenę za wykonanie zamówienia należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Cena powinna obejmować całkowity koszt realizacji zamówienia objętego zapytaniem ofertowym z uwzględnieniem ewentualnych kosztów dodatkowych.

2) Dyspozycyjność do realizacji usługi – waga 40% (maksymalnie 40 punktów).

Ocena dokonana w następujący sposób:

Jeśli Oferent wyrazi zgodę na rozpoczęcie/ zmianę terminu przez Zamawiającego na dany dzień (dzień n) doradztwa w tym samym dniu (tj. w dniu n) otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium, tj. 40. Jeśli natomiast wyrazi zgodę na rozpoczęcie/ zmianę terminu przez Zamawiającego na dany dzień doradztwa z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem otrzyma 32 punktów. Każdy kolejny dzień wyprzedzenia rozpoczęcia/ zmiany terminu przez Zamawiającego na dany dzień doradztwa skutkować będzie przyznaniem 8 punktów mniej. Punktacja przedstawia się następująco:

a) n – oferent otrzyma 40 punktów,

b) n-1 – oferent otrzyma 32 punktów,

c) n-2 – oferent otrzyma 24 punktów,

d) n-3 – oferent otrzyma 16 punktów,

e) n-4 – oferent otrzyma 8 punkty,

f) n-5 – oferent otrzyma 0 punktów.

Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

5. Warunki udziału w postępowaniu

5.1 Uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności

Do udziału w postępowaniu zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.

5.2 Wiedza i doświadczenie

1. Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą wraz z ofertą 15 rekomendacji w zakresie udzielonego doradztwa w ciągu ostatnich 3 lat oraz złoży oświadczenie, iż posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Protokoły odbioru usług nie są rekomendacjami. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty oraz złożonych rekomendacji.

5.3 Potencjał techniczny i osobowy

1. Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż w momencie realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadali niezbędny potencjał techniczny do jego realizacji. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.

2. Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż w momencie realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadali niezbędny potencjał osobowy do jego realizacji tj. minimum czterech doradców z doświadczeniem w udzielaniu doradztwa minimum 5 lat. Do oferty należy dołączyć cv doradców. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty oraz złożonych CV.

5.4 Sytuacja ekonomiczna i finansowa

1. Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy złożą oświadczenie, iż ich sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwia realizację przedmiotu zamówienia.  Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego element formularza oferty.

2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych) w terminie zgodnym z terminem składania ofert przelewem na konto:

Stowarzyszenie Rozwoju Społeczno-Gospodarczego „Wiedza”

Alior Bank:  94 2490 0005 0000 4530 2286 3812

Z dopiskiem „Wadium- Internacjonalizacja firm z sektora technologii kreacyjnych w Mazowieckim Klastrze ICT”

Do oferty należy dołączyć potwierdzenie dokonania przelewu. Zamawiający zwraca wniesione wadium Oferentom, których oferty nie zostały wybrane, w terminie do 14 dni od upływu  terminu składania ofert. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Oferent, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

3. Kaucja: W przypadku wyłonienia Wykonawcy wpłacone wadium przekształca się w kaucję stanowiącą zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Zamawiający rozlicza kaucję w ostatniej płatności na rzecz Wykonawcy po uznaniu przez Zamawiającego zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym za należycie wykonane.

Zamawiający zatrzymuje kaucję, jeżeli:

a) nie uzna umowy za należycie wykonaną lub

b) Oferent, którego oferta została wybrana, odmówił lub zwleka z zawarciem umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym lub

c) Oferent wypowie/zerwie umowę przed jej zakończeniem z pominięciem sytuacji dopuszczonych w umowie.

4. Weksel: Zamawiający może w celu zabezpieczenia prawidłowego wykonania umowy zażądać od Wykonawcy podpisania Weksla. W takim przypadku w celu zabezpieczenia prawidłowego wykonania umowy, Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie do wystawienia na rzecz Zamawiającego weksla in blanco, który to weksel Zamawiający będzie miał prawo uzupełnić według swojego uznania na sumę odpowiadającą kwocie całkowitego zadłużenia Wykonawcy wraz z odsetkami i wszelkimi opłatami związanymi z dochodzeniem należności. Zamawiający będzie miał prawo uzupełnić weksel wszelkimi klauzulami wekslowymi przewidzianymi przez prawo wekslowe. Zwrot dokumentów zabezpieczenia prawidłowego wykonania umowy nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy tylko i wyłącznie w przypadku łącznego spełnienia następujących przesłanek:

a) Prawidłowego wykonania umowy potwierdzonego protokołami odbioru oraz

b) Potwierdzeniu przez właściwy podmiot/organ kontroli pełnej kwalifikowalności wydatków poniesionych przez Zamawiającego w związku z realizacją umowy przez Wykonawcę

5.5  Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą,  polegające w szczególności na:

1. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2. posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,

3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Każdy z oferentów, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych, które jest integralną częścią formularza oferty.

Z udziału w postępowaniu wyklucza się:

1. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z  postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa,  przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub  przestępstwa skarbowego;

2. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

3. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

4. spółki komandytowa oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

6. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

7. wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcem przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2012r. poz.769) - przez okres 1r. od dnia uprawomocnienia się wyroku;

8. wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art., 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2012r. poz.769)- przez okres 1r. od dnia  uprawomocnienia się wyroku.

Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.

5.6 Warunki zmiany umowy

I. Dopuszcza się zmianę istotnych warunków umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub nastąpi zmiana harmonogramu realizacji projektu, w tym w zakresie terminów realizacji, liczby osób, harmonogramu przedsięwzięcia, inne jeśli są niezbędne do prawidłowej realizacji projektu.

II. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, a ich zakres jest zgodny z „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spójności oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.”pkt. 6.5.2 ppkt. 22.

5.7 Lista dokumentów/ oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Formularz oferty.

2. Potwierdzenie uiszczenia wadium.

3. CV doradców potwierdzone za zgodność z oryginałem.

4. Kopie refrencji potwierdzone za zgodność z oryginałem.

5.8 Informacja dotycząca danych osobowych (RODO)

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje że:

a) administratorem Państwa danych osobowych jest Stowarzyszenie Rozwoju Społeczno-Gospodarczego „Wiedza” z siedzibą w Warszawie przy ulicy Pięknej 31/37 (zwane dalej jako: Administrator), z którym można się skontaktować:

• pisemnie kierując korespondencję na adres: Ul. Piękna 31/37 00-677 Warszawa

• telefonicznie pod numerem: 512 196 378

• e-mailowo pod adresem: biuro@klasterict.pl

b) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu:

• związanym z niniejszym postepowaniem o udzielnie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego;

• wykonania umowy zawartej przez Administratora z Polska Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach, której udzielane jest zamówienie;

• wykonania umowy zawartej przez Państwa z Administratorem oraz do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy;

• celów reklamacyjnych czy też innych działań związanych z postępowaniem o udzielnie zamówienia;

c) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona  zostanie dokumentacja postępowania w oparciu pkt. 6.5.2 ppkt. 19 i 20 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22.08.2019.

d) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania (b) oraz realizacji umowy zawartej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości;

e) obowiązek podania Państwa danych osobowych związany jest z udziałem w postepowaniu o udzielenia zamówienia w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,  Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22.08.2019;

f) Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy z Administratorem, jak również udziału w działaniach i projekcie realizowanym przez Administratora. Podanie danych nie jest obowiązkowe. Brak podania danych będzie skutkował brakiem możliwości zawarcia oraz realizacji Umowy z Administratorem, jak również udziału w działaniach i projektach realizowanych przez Administratora.

g) Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, a w  szczególności nie będą podlegały profilowaniu;

h) Przysługuje Państwu prawo do:

• żądania dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania;

• żądania ograniczenia przetwarzania danych;

• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli przetwarzanie Państwa danych przez Administratora narusza przepisy RODO.

 

 

 

 

Załącznik do Zapytania ofertowego usług doradczych dotyczących internacjonalizacji dla przedsiębiorców z Mazowieckiego Klastra ICT w projekcie „Internacjonalizacja firm z sektora technologii kreacyjnych w Mazowieckim Klastrze ICT”

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Zamawiający określa poniżej minimalne wymagania dla przedmiotu zamówienia, które stanowi:

Usługi doradcze dla 12 przedsiębiorców w ramach Mazowieckiego Klastra ICT - Krajowego Klastra Kluczowego mające na celu umożliwienia przedsiębiorcom udziału w międzynarodowych wyjazdach, niezbędnych do osiągnięcia wartości docelowej następujących wskaźników rezultatu:

1. Liczba kontaktów handlowych zagranicznych podpisanych przez przedsiębiorstwo wsparte w zakresie internacjonalizacji.

2. Liczba nowych kontaktów /nawiązanych współpracy B+R.

Celem zamówienia jest zaspokojenie potrzeb Klastra / Członków Klastra w zakresie internacjonalizacji tj.:

- zwiększenie interakcji pomiędzy podmiotami z różnych krajów;

- kumulacja nowej wiedzy i wymiana doświadczeń;

- realizacja wspólnych innowacyjnych projektów;

- rozpoznawalność Mazowieckiego Klastra ICT, a przez to rozpoznawalność jego członków.

Uczestnicy:

Liczba przedsiębiorców 12.

Usługa doradcza świadczona będzie indywidualnie dla każdego klienta. Wykonawca usługi doradztwa będzie miał możliwość dojazdu do klienta (przedsiębiorcy) i świadczenia usługi na miejscu wskazanym przez przedsiębiorcę. W razie konieczności wykonawca zapewni dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnosciami infrastruktury komputerowej oraz usługi asystenta osoby z trudnościami w poruszaniu się lub asystenta tłumaczącego na język łatwy czy migowy. Materiały z doradztwa pozwolą na wygodne, intuicyjne korzystanie z jego zasobów osobom z różnymi rodzajami niepełnosprawności zgodnie ze standardem WCAG 2.0 co najmniej na poziomie AA. Dostępne multimedia materiały będą zawierać transkrypcje tekstowe, audiodeskrypcję czy tłumaczenia na jezyk migowy.

Usługa doradcza dla każdego przedsiębiorstwa/produktu składa się w dwóch części:

  1. Strategii wejścia przedsiębiorcy na rynki zagraniczne – doradztwo podmiotowe

  2. Analizy szans wprowadzenia danego produktu/usługi na konkretny rynek (Tabela 1 poniżej) – doradztwo produktowe

Usługa Strategii wejścia przedsiębiorcy na rynki zagraniczne – doradztwo podmiotowe polega w szczególności na określeniu strategii wejścia przedsiębiorcy na rynki zagraniczne minimalny zakres:

- opracowanie nowego modelu biznesowego firmy w oparciu o internacjonalizację jej działań

- analiza możliwości eksportowych firmy,

- rekomendacje w zakresie reorganizacji przedsiębiorstwa i przygotowania go do działalności eksportowej (organizacji działu eksportu, logistyki etc.).

- Strategia eksportowa przedsiębiorstwa

- Strategia eksportowa w zakresie produktu

- Strategia eksportowa w zakresie ceny

Usługa Analizy szans wprowadzenia danego produktu/usługi na konkretny rynek zagraniczny  według Tabeli nr 1 poniżej – doradztwo produktowe. Minimalny zakres dla produktu na każdym rynku zagranicznym:

- doradztwo dotyczące wejścia na każdy rynek zagraniczny danego produktu

- koncepcję wejścia na każdy rynek zagraniczny wraz z projekcją możliwości sprzedaży na wybranym rynku zagranicznym,

- Strategia eksportowa przedsiębiorstwa na każdy rynek zagraniczny

- Analiza rynku docelowego

- Polityka gospodarcza kraju, na który wprowadzany jest produkt

- Potencjał rynkowy kraju, na który wprowadzany jest produkt

- Uwarunkowania prawne wejścia na rynek w tym specyficzne dotyczące produktu

- Strategia eksportowa w zakresie produktu

- Strategia eksportowa w zakresie ceny

- Dystrybucja  

- Promocja       

- Prognoza sprzedaży

- Główni gracze na rynku

- Przewidywane zapotrzebowanie na technologie

- Cele marketingowe

- Analiza szans wprowadzenia technologii do kraju na który wprowadzany jest produkt

- doradztwo dotyczące wejścia na każdy rynek zagraniczny danego produktu. 

- Analiza szans wprowadzenia danego produktu/usługi na konkretny rynek,

- Analiza poziomu cen produktów/usług,

Usługa doradcza jest dopasowana indywidualnie pod produkt/usługę przedsiębiorstwa. Usługa świadczona jest indywidualnie. W przypadku produktów które będą wprowadzane na rynki mamy do czynienia z potencjalnie wąskim gronem odbiorców produktów. Sprzedaż tego typu rozwiązań wymagać będzie niestandardowych rozwiązań marketingowych i działań lobbingowych. Ilość godzin doradczych zależeć będzie od indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa jednak nie więcej niż 400 godzin na każdy produkt.

Tabela 1

Numer produktu

Rynek 1 na który wprowadzany będzie produkt

Rynek 2 na który wprowadzany będzie produkt

Rynek 3 na który wprowadzany będzie produkt

Rynek 4 na który wprowadzany będzie produkt

1 produkt

Niemcy

USA

Chiny

 

2 produkt

Niemcy

USA

Chiny

 

3 produkt

Niemcy

USA

Chiny

 

4 produkt

Niemcy

USA

Chiny

 

5 produkt

Niemcy

USA

Chiny

 

6 produkt

Niemcy

USA

Chiny

 

7 produkt

Niemcy

USA

 

Japonia

8 produkt

Niemcy

USA

 

Japonia

9 produkt

Niemcy

USA

 

Japonia

10 produkt

Niemcy

USA

 

Japonia

11 produkt

Niemcy

USA

 

Japonia

12 produkt

Niemcy

USA

 

Japonia

 

Każdy produkt wprowadzany jest na 3 rynki. Do każdego produktu musi być wykonana analiza wejścia na każdy wybrany rynek (tabela u góry). Każde doradztwo musi zakończyć się raportem (wersja papierowa oraz elektroniczna). Raport zawierać powinien minimlany zakres doradztwa oraz powinien być dopasowany do potrzeb przedsiębiorców. Wielkość minimalne każdego raportu to 50 stron.

Przykład wykonania doradztwa dla przedsiębiorstwa 1:

- raport ze Strategii Wejścia na rynki zagraniczne – doradztwo podmiotowe

- raport z Analizy szans wprowadzenia danego produktu/usługi na rynek USA – doradztwo produktowe

- raport z Analizy szans wprowadzenia danego produktu/usługi na rynek Niemcy - doradztwo produktowe

- raport z Analizy szans wprowadzenia danego produktu/usługi na rynek Chiny ­- doradztwo produktowe

 

 

Załącznik do Zapytania ofertowego usługa doradcza dla przedsiębiorców z Mazowieckiego Klastra ICT w projekcie „Internacjonalizacja firm z sektora technologii kreacyjnych w Mazowieckim Klastrze ICT”

Formularz ofertowy

……………………………………                                                                                                           ……………………………….

…………………………………….                                                                                                            Data, miejscowość

…………………………………….

Nazwa i adres oferenta

Numer telefonu: ……………………………

REGON: ………………………………………….

NIP:………………………………………………..

e-mail: …………………………………………..

FORMULARZ OFERTY

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe usługi doradczej dla przedsiębiorców z Mazowieckiego Klastra ICT w ramach projektu pn. „Internacjonalizacja firm z sektora technologii kreacyjnych w Mazowieckim Klastrze ICT.” , POIR.02.03.03-14-0002/19, w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, Działanie 2.3: Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałanie 2.3.3 Umiędzynarodowienie Krajowych Klastrów Kluczowych, dotyczące usług doradczych z zakresu umiędzynarodowienia dla 12 uczestników projektu w ramach Mazowieckiego Klastra ICT - Krajowego Klastra Kluczowego poniżej przedstawiamy ofertę:

1. SKŁADAMY OFERTĘ na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją

Istotnych Warunków Zamówienia.

2. OFERUJEMY/OFERUJĘ wykonanie przedmiotu zamówienia za łączną kwotę tj.:

Cena netto: ……………………………………………………..……………………………… PLN,

słownie …………………………………………………………………..…………..…………………..,

Stawka VAT …….%

Cena brutto: ……………………………………..…………...…………….……………….…… PLN.

słownie …………………………………………………………………..…………..…………………..,

W tym:

  1. OFERUJEMY/OFERUJĘ wykonanie doradztwa podmiotowego - Strategii Wejścia na rynki zagraniczne :

Cena netto: ……………………………………………………..……………………………… PLN,

słownie …………………………………………………………………..…………..…………………..,

Stawka VAT …….%

  1. OFERUJEMY/OFERUJĘ wykonanie doradztwa produktowego - Analizy szans wprowadzenia danego produktu/usługi na konkretny rynek zagraniczny :

Cena netto: ……………………………………………………..……………………………… PLN,

słownie …………………………………………………………………..…………..…………………..,

Stawka VAT …….%

 

  1. Deklaruję dyspozycyjność na poziomie (zaznaczyć właściwe):

 

  1.  

  1.  

  2.  

  3.  

  4.  

  5.  

 

Oświadczamy, że:

1. Zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego usług doradczch dla przedsiębiorców z Mazowieckiego Klastra ICT w ramach projektu pn. „Internacjonalizacja firm z sektora technologii kreacyjnych w Mazowieckim Klastrze ICT” wraz integralnymi załącznikami i nie wnosimy do tych dokumentów żadnych zastrzeżeń,

2.  Oferowana przez nas usługa spełnia określoną przez Zamawiającego jakość zgodnie z SIWZ,

3. Uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres wskazany w zapytaniu ofertowym, tj. 30 dni od daty upływu terminu składania ofert,

4. Spełniamy warunki udziału w postępowaniu określone w zapytaniu ofertowym, a w szczególności:

a) posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b) posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Będziemy posiadali niezbędny potencjał techniczny w momencie realizacji przedmiotu zamówienia,

c) dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,

e) nasza sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwia realizację przedmiotu zamówienia.

5. Wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO[1]  wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

6. Nie jesteśmy podmiotem/ os. fizyczną powiązanym osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub Osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a wykonawca, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 5 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

7. Nie podlegamy wykluczeniu z przyczyn opisanych w pkt. V.5) zapytania ofertowego

8. W przypadku przyznania nam zamówienia, zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

 

 

…………………………………………….

Podpis osoby upoważnionej

 


[1] rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

MENU

Lokal użytkowany dzięki wsparciu Miasta Stołecznego Warszawy Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Warszawa Śródmieście

 

ADRES

ul. Piękna 31/37

00-677 Warszawa

tel. +48 512 196 378

biuro@klasterict.pl

KONTAKT

E-mail
Wiadomość
WYŚLIJ
WYŚLIJ
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!